Subject: Lääne-Virumaa, Käsmu külas Neeme 7b ja 7c mahasõidu põhiprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 12:13:08 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Tea Tõnts <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 12:07 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse soov: Lääne-Virumaa, Käsmu külas mahasõidu
põhiprojekt

Tere,

Projekt täiendatud märkuste põhjal.

Seletuskirjas täiendatud p 2.1 side osas ja p 3.6 truubi vajaduse osas.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

TL ja VK insener

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7;  kutsetunnistus 163408

*	Tee ehitusprojekti koostamine
*	Projekteerimise juhtimine

Volitatud veevarustuse- ja kanalisatsiooniinsener, tase 8;  kutsetunnistus
189986

*	Välisveevarustuse ja kanalisatsiooni projekti koostamine

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 15, 2025 11:07 AM
To: Tea Tõnts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kooskõlastuse soov: Lääne-Virumaa, Käsmu külas mahasõidu
põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud.

1.	Korrigeerida nähtavuskolmnurga mõõtusid lähtudes normide tabelist
18 ja joonisest 8. Teeregistri andmetel kehtib riigiteel kiiruspiirang 30
km/h. Samuti ei ole reaalne, et liituva tee (so kinnistute juurdepääsutee)
liiklussagedus on üle 100 sõiduki ööpäevas.
2.	Asendiplaanil peab geoalus olema nähtav, teekatte värv tuleks viia
taustale.
3.	Projekteeritud on 2x pindamisega freespurukate,  seletuskirja
punktis 3.4 aga viide tee asfaltkattele.
4.	Tingmärkides väljend „Kõvakate“.  Kohasem on kasutada mõistet
„siirdekatend“ või „2x pinnatud freespurukate“.
5.	Truubi vajadust või vajaduse puudumist tuleb selgitada
seletuskirjas.
6.	Sidekanalisatsiooni  kaitsmise vajadust või vajaduse puudumist
tuleb käsitleda seletuskirjas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Tea Tõnts <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, May 5, 2025 11:30 AM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Priit Möldre <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastuse soov: Lääne-Virumaa, Käsmu külas mahasõidu
põhiprojekt

Tere!

KOOSKÕLASTUSE KÜSIMINE NEEME TEE 7b JA NEEME TEE 7C MAHASÕIDU
PÕHIPROJEKTILE, MAHASÕIT RIIGITEELT NR 17177 (Haljala-Käsmu tee) km 30,454

VILprojekt OÜ koostas Vietri Holding OÜ tellimusel Lääne-Virumaal, Haljala
vallas, Käsmu külas Neeme tee 7b ja Neeme tee 7c kinnistutele ühise
mahasõidu põhiprojekti. Kinnistu mahasõit on projekteeritud riigitee nr
17177 Haljala-Käsmu tee (92201:014:1470) km 30,454.

Projektdokumentatsioon asub lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fo/23rrs7vkxc886wuu8zv72/AH4t9Z-Kw8ubhXbZXdO9Z
7M?rlkey=ylxdm0jrab492aiug0vma18hn
<https://www.dropbox.com/scl/fo/23rrs7vkxc886wuu8zv72/AH4t9Z-Kw8ubhXbZXdO9
Z7M?rlkey=ylxdm0jrab492aiug0vma18hn&st=k7ng98h4&dl=0> &st=k7ng98h4&dl=0

Palume projektile kooskõlastust.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.